Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

poniedziałek, 26 kwietnia 2010


Dołączyłam do zabawy u Agi z kaprysneinspiracje.blogspot.com


Przygotuję po własnoręcznie robionym prezenciku dla 3 pierwszych osób, które zadeklarują się jako chętne do zabawy w komentarzach pod tym postem. Każda z nich w zamian będzie musiała "podać dalej", czyli zorganizować taką samą zabawę u siebie.




Oto zasady :

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.

4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

7 komentarzy:

  1. Byłabym pierwsza ?!
    Uczestniczyłam w zeszłym roku jeden raz w takiej zabawie i dostałam niespodziankę :-)
    Ale u mnie zgłosiła się tylko jedna osoba-to było jeszcze na fotologu. Czyli muszę poowtórzyć zabawę ? Chyba tak.
    Z chęcią przygotuję "coś dla kogoś" :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe załapałam sie czy nie?!Załapałam sie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja chyba bede ta trzecia :)))
    no chyba że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście ta trzecia chętna do zabawy :))) jutro umieszczę info u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, znowu się spóźniłam:((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobiety Drogie
    proszę Was o podesłanie na maila Waszych danych kontaktowych.
    Mój mail amrozia@wp.pl

    Cyrylko -ja byłabym pierwsza.
    Izuś coś pomyslimy!!!

    Jeśli nie trafię w gust -to chciałabym aby była to choć miła niespodzianka!!!!!!!!!!
    Pozdrówka!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails