Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

sobota, 21 lutego 2015

Nadstawka starego kredensu dostała nową szansę.

Kolejna przeróbka mebelkowa. Wyciąg który kupiłam ponad rok temu czekał na obudowę starymi dechami na kształt prostego komina.Na środku miał wisieć wianek zmieniający się w zależności od nastroju ,chwili ,okoliczności etc.. Pan który miał to zrobić miał nie po drodze. Gdy zdobyłam nadstawkę kredensu odmieniła mi się mocno wizja. Odrapałam stare warstwy farby ,zapuściłam Xylotoksem Q firmy Altax. .Wyszorowałam ,zdezynfekowałam i zawiozłam do pana który wkomponował w nią wyciąg.Do obudowy wykorzystał półeczkę wewnętrzną poprzeczną natomiast w jej miejsce włożył kawałek białej płyty
Tutaj sobie nadstaweczka leżała i czekała na lepszy los,no i na mnie oczywiście....
Farba bez większych problemów ładnie się zczyszczała.Chyba z żadnego mebla ani drzwi do tej pory tak świetnie mi  nie schodziła .

Tym środkiem zapuszczam wszystkie mebelki które odnawiam...
 W zasadzie taka gama  folorystyczna baaardzo mi się podobała .Miałam ochotę tak zostawić .Jednak przetrawiłam temat i wybieliłam ja również.

 Wykułam w ścianie miejsce na kabel  robiąc w domu białą zadymę.Nie podoba mi się ta rura spiro,zbyt dla mnie dominuje.nawet podmalowanie na biało nic nie dało.
Ściana  pomiędzy szafkami czeka na kolejna mozaikę,tak by wreszcie nabrała charakteru.
 Jeszcze w grudniu dodałam owe elementy odlewowe  do obydwu wiszących szafek.


Jakość zdjęć średnia -wiem ,jednak łatwiej mi fotnąć cuuuś telefonem który zwykle jest pod ręką.
Powoli wracam do życia i do świata blogowego. A i  przeróbek czeka mnie moc w domu.
      Pozdrawiam wszystkich goszczących i zaglądających-aga

19 komentarzy:

  1. Pomysłowe wykorzystanie nadstawki. Kuchnia w moim klimacie.
    Pozdrawiam.

    http://dompodskrzydlemaniola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam pomysł i niezwykłą wyobraźnię:)))pięknie wyszło:)))Pozdrawiam serdecznie i słoneczka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się marzy taki kredens do letniej kuchni. Czekam na swoją okazję. Fajne pomysły Aguś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Mam tylko pytanie - czy te nadstawkę tylko odrapałaś z farby??? czy została czymś jeszcze pomalowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w tej fazie jest odrapana ,natomiast później pobablałam białą farbą-tylko że tego efektu nie ma jeszcze na tych zdjęciach.pozdrówka

      Usuń
  5. POmysły to Ty masz
    Aguś nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z tą nadstawką. Sama mam bardzo podobną, a w dodatku remont kuchni przede mną :) Dziękuję za inspirację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie klimaty :-) Im bardziej stare i odrapane, tym piękne. Zdjęcie, które jest tłem tytułu Twojego bloga powaliło mnie na kolana. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł na ukrycie okapu! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich pomysłów i prac.
    A tak przy okazji o piekarnik chciałam zapytać. Przymierzam się do zakupu piekarnika retro tylko nie wiem na jakiego producenta się zdecydować. Zdradzisz mi jakiej masz firmy i jak się sprawdza??? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe są takie klamoty z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, Ty jesteś szalona babka! No takiego okapu to na pewno nikt nie ma! Jest rewelacyjny
    a poza tym kujesz sobie ścianę pod kabel, odnawiasz meble preparatem owadobójczym czy coś jeszcze może dziwić?
    Uwielbiam Cię
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwonko- jeszcze parę pierdułek pewno by można byłoby dodać do listy zrobionych rzeczy ....ale ta lista do zrobienia,wypróbowania ...ho ho - tez jest nie mała..uściski serdeczne również ku Tobie!! ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to kochana masz pomysły,do głowy by mi nie przyszło, żeby w kawałek kredensu wmontować okap !!!
    Bardzo oryginalna kuchnia i z pewnością nikt takiej nie będzie miał :):)

    Aguś pozdrowienia zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są takie surowe zdjęcie, a nie takie wymuskane :) O! Masz też ten retro piekarnik,który mi się marzył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, zdrowych, radosnych, w obfitości stołu i rodzinnym gronie spędzonych Świąt Wielkiej Nocy
    Tobie i Twoim bliskim

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails