Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

wtorek, 5 maja 2015

drugie życie mebla..nadstawka kredensu

 Zdjęcia jakości fatalnej -z telefonu, na dodatek jeszcze z marca ale co tam ,ważne że drgnęłam i biorę z powrotem życie w swoje ręce.Bynajmniej zaczynam mieć ku temu wreszcie chęci..
Szafkę pomalowałam farba akrylową.Teraz z perspektywy wiem że farba żółknie pod wpływem oparów gotowania.Rdza wychodzi też z doczepionych elementów.Choć to akurat podoba mi się...gdyż rdzę to akurat lubię.Denerwują mnie tylko jeszcze podżółknięte szybki,myślę nad nimi ..



Przestrzeń pomiędzy blatem a szafkami czeka nadal na mozaikę
Przez moją ''niemoc''niestety wiele rzeczy utknęło w miejscu....jednak to się zmieni.
TO CO MA PRZYJŚĆ,PRZYCHODZI WTEDY, KIEDY MA PRZYJŚĆ. Amen.
 Pomysły czekają i masa różności do przeróbek.

Pozdrawiam  słonecznie goszczących jeszcze u mnie i bywalców -aga

11 komentarzy:

  1. Cześć Aga, to może zamiast szybek taka siatka jak obok w nadstawce?
    Pałeru życzę :-)))
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z ta siatka ,tylko że para osadzała by sie w szafce.Równie mocno Cię sciskam!!

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało w finale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, piękne cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bliska jest mi ta filozofia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadstawka wygląda teraz super! Może zamiast pożółkniętych szybek siatka? Tak jak w mebelku obok. Byłoby spójnie i nie martwiłyby Cię te szybki więcej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się super, ciekawa jestem efektu końcowego :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Wam za wasze słowa i ciepło pozdrawiam-aga

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails