Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

niedziela, 3 czerwca 2012

Nieco osetowy post

Dzisiaj kręcę sie wokół ostu.Cudnego,łąkowego kwiecia.Córcia przytachała mi go z łąki rosnącej nieopodal domu.Miało być kilka a przytachała całkiem sporo.W nowym wazonie-z giełdowej wyprzedaży prezentuje sie ciekawie..Kupiłam go u bardzo sympatycznej pani-która zakomunikowała mi że sklepik będzie zamykany bo nie ma ruchu.Serce ścisnęłło mi i zrobiło sie żal-po prostu szkoda wielka .Zawsze były tam ciekawe rzeczy po fajnych cenach i co ważne oryginalne. Był moment ze żałowałam ze go wzięłam -ze taki trochę kapuściany -ale teraz mnie zachwyca i w wiejskie klimaty wpisuje sie ekstra.Ach te dylematy...nigdy się od nich nie uwolnię...






Cudownie wkomponował mi sie osecik do bukietu ślubnego...Więcej fot


No i pamiętacie cukiernicę..? Czyściłam ją środkiem do wc z odrdzewiaczem.Nie pomogło.Przez 4 dni trzymałam ja więc zanurzoną w coca-coli.Codziennie przecierając bawełnianą szmatką a wcześniej gąbeczką do mycia naczyń.Zmieniała barwy codziennie na inne.Nie chciałam by była zbyt sweet i zostawiłam ją taką jakby nadgryziona zębem czasu,spatynowaną jakby.Brakuje jej tylko małej śrubeczki do uchwytu.



Ten tydzień przegryzł mi nerwy tak że ''poleciałam''na tableteczkach na nerwuski.Jednak zakończył się dobrze. Tymczasem życzę miłego ,spokojnego tygodnia dla Was gości i dla siebie.-aga

26 komentarzy:

  1. oj tak... to co uwielbiam najbardziej... odrapana farba, piękne osty i zardzewiałe odważniki... kocham to i takie klimaty!!! Aguś mniej nerwowego tygodnia Ci życzę... zostaję u Ciebie na dobre ;) Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Oset cudny, wazon bardzo oryginalny, a że ma wartość sentymentalną, to tym bardziej wart wyeksponowania. Cukiernica - rewelacyjna, miałaś bardzo dobry pomysł, żeby nie dopucowywać jej na błysk, wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, fotka z deskami -idealna na papier scrapkowy :D
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś ale dawno tu nie byłam... a tu tyle się wydarzyło....podziwiam za prace ręczne przy remoncie.
    No i kolejny raz widzimy co ludzie piją!!!! Cukiernica super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i pozdrówka i niech kolejny tydzień będzie lepszy

      Usuń
  5. Masz rację wazon super i osty wyglądają w nim znakomicie.
    Bukiet ślubny cudowny a cukiernica wygląda fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet bardzo ładny, cukiernica wygląda pięknie. Pozdrawiam serdecznie i również spokojnego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oset - dość kontrowersyjny składnik bukietów ślubnych - ale ja się cieszę, że ma swoich zwolenników!

    Fajowa cukiernica!

    Spokojnego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oset - mówią że to brzydki kwiat . Widząc u ciebie takie kompozycje dziwie się że tak mówią ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny osetowy bukiet! A najbardziej zaskoczyłas mnie osetem w bukiecie slubnym. bardzo ładnie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny bukiet, wszystkie fotki śliczne.
    Cukiernica wyglada swietnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki niby zwykły oset, a w odpowiedniej oprawie jak rasowe kwiecie. Flakon bardzo orginalny.
    Zaraziłaś mnie zardzewiałkami. Ciągle je wyszukuje :-)
    Buziaki i dużo spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  12. Post kłujący jak...ost! Kłujący błędami. Mianownik -ost, dopełniacz - OSTU!!
    Zatem - kręcę się wokół OSTU, piszę OSTOWY post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczy Marcin Marcina...
      Mianownik - osEt, Marcinie!! A dopełniacz, faktycznie!,- ostu. Oj, ludzie!

      Usuń
    2. A wołacz!- Oj ludzie!!!!!!!!u mnie osetowy po prostu!!!!

      Usuń
    3. O WOŁAczu! a czy ktUs słyszał ze:

      1. Artysta ma prawo do nazywania swoich dzieł!
      2. Inteligent Human uczy sie na bledach dazac do doskonalosci
      3. ucz sie Tomku sam siebie w swoim domku :) - to taki rymik na zakonczenie tego wioskowego wywodu :)
      ALL The Bestowego for dla wszystkich

      Usuń
  13. Aguś Ty tam dbaj o siebie!!!!A ostowy bukiet jest świetny ...:)Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wazonik śliczny, oset i bukiecik również a Ty Aguś nie denerwuj się bo szkoda zdrowia :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wazon jest super,mam nadzieję że już nie żałujesz że go kupiłaś ?A z tym ostem(?? tak to się pisze?)to mnie zaskoczyłaś.Jakoś wcześniej nie zauważyłam jego urody ale dzięki twoim zdjęciom przejrzałam na oczy!No a bukiecik!Rewelacyjny!Co do cukiernicy to mam tylko jedno- UWIELBIAM TAKIE ZŁOMKI!
    Pozdrawiam i spokojnego tygodnia życzę!

    PS;Do czyszczenia ,,złomków''polecam płyn firmy STARWAX do srebra,czyści idealnie nie tylko prawdziwe srebro.Wypróbowałam różne preparaty i ten jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet oset pięknie wygląda w Twoich aranżacjach. Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wazon od razu przykuł moją uwagę. Osty w bukiecie ślubnym niesamowite:))) Agnieszko, wyszedł Ci świetny OSETOWY post! Cukiernica mnie zachwyca:) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie myślałam ze oset może tak piękne wyglądać! Ale to na pewno tylko w Twoich kompozycjach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. wazon rewelacyjny ,myślałam, że samodzielnie obkładany liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:) miałam zamiar pytać o przepis na rękodzieło:::)))

      Usuń
  20. Piękny bukiecik:) a nerwy pakować w konserwy i na eksport:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello
    Nieco osetowy post
    Well done discussing this subject! It is very important to have quality contents in the web like this.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails