Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

czwartek, 24 maja 2012

Łąki umajone

Jak w pieśni maryjnej (która prawdopodobnie powstała w naszej miejscowości) "Chwalcie łąki umajone, Góry, doliny zielone..." nawet w pędzie życia mego dostrzegam urodę łąk ,każdego kwiecia.Ekscytuję się różnorodnością liści,listeczków i kwiecia wszelakiego. Wraz z dziewczynkami wymieniam wciąż na nowe łąkowe zdobycze.Tym razem w jednym z moich ulubionych wazonów...ze spękaniami...







Mniej mnie tutaj ze względu na ogrom prac związanych z budową Krabika...tym bardziej że sporo rzeczy robię sama)jutro kończę rozkładanie styropianu na przykład)i tak pewno przeleci lato.... Dziękuję moim Drogim Komentatorkom i odwiedzającym mnie osóbkom.Wybaczcie że nie komentuję...jednak gdy czas pili ..ciężko złapać oddech....a dzień zaplata sie z nocą... Witam serdecznie nowe oficjalne obserwatorki !!!!Bardzo mi miło!!!! Dla wszystkich odwiedzających moc pozdrówek ślę-aga

17 komentarzy:

  1. Podziwiam, że tak dajesz sobie dzielnie radę z tymi wszystkimi pracami... I zdjęcia też podziwiam, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne fotki......przesyłam mocny przytulach.....i trochę siły...buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Majowe bukiety są piękne ja je nazywam z byle czego.Pozdrawiam i dużo siły życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały wazon

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje "starocie" są niezwykle klimatyczne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie bukiety są najpiękniejsze///a jeszcze w takiej oprawie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś Ty to jesteś babka ...że masz jeszcze czas na zdobienie...ja tez lubię bukiety łąkowe i nawet na imprezke chrzestną Jancia zamierzam nimi udekorować stół!!!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak , to byłby grzech , żeby w całym zapracowaniu , nie zatrzymać się na chwile ,nie docenić tych majowych okoliczności przyrody , nie pocieszyć się polnym bukietem ...
    Nie zajrzeć do Ciebie i nie zobaczyć Twoich zdjęć na których umiesz złapać chwile i się nią cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam łąki, jakże by inaczej :-)
    Ostatnio z Marcelką robimy wianki.
    Bardzo lubię Tą pieśń, kojarzy mi się z obchodem pól, na które chodzę kiedy tylko są.
    U mnie na wsi jest fajnie, bo kiedy rano wstaję tj. ok. 7.00 i wychodzę do zwierzaków, słychać z wieży kościelnej "Kiedy ranne wstają zorze".
    Piękne zdjęcia!
    Buziaki i owocnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny, nie wymuszony bukiet,teraz już na pewno wiem, że przywrotnik będzie na mojej honorowej rabacie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Umiesz tworzyć "dizajny" Aguś.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, jak zwykle pięknie u Ciebie. Zdjęcia piękne, szczególnie to sepiowe:) Kwiaty polne uwielbiam. Po maju zawsze brak mi majówek, czekam na nie potem cały rok:) Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie bukiety....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś cudowny bukiet, ślicznie wpasowałaś polne roślinki w wazon.
    Nie pracuj za dużo , zrób sobie kochana przerwę na odwiedzinki.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś koniecznie musisz zwolnić, złapać oddech i odpocząć! Należy Ci się też trochę odpoczynku:)
    Śliczne foteczki w klimacie vintage!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails