Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

środa, 10 marca 2010

Kompozycja z pisankami

Wprowadzenie w świąteczne klimaty..
Kompozycję te popełniłam już 3lub4lata wstecz.Jednak zdążyłam sfotografować.
Często gdy coś robię-ręce mam upaplane konkretnie i zwykle w biegu ,nie mam czasu na fotki.Tak poważnie...to nie żart..Przecież to rozumiecie,kto jak kto -ale Wy mróweczki-rozumiecie to myślę dokładnie.






Dzięki temu że mieszkam teraz na wsi i tak już pozostanie, znalazło się i odpowiednie tło.Pisanka jest potraktowna szpachlą gipsową,natomiast te większe jajka ociapciane trocinami.


Bardzo,bardzo,bardzo !! dziękuję za potok miłych słów
- które spływają jak balsam dla duszy !!!!!
Niezwykle jest mi miło że macie chęć gościć u mnie
-drzwi zawsze otwarte bez względu na porę dnia i nocy.aga

4 komentarze:

  1. Zdjęcie B&W wprowadziło mnie w mroczny klimat (za dużo filmów sie naoglądałam?) ;-) A za sam pomysł DUŻE oklaski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne !
    Mam podobnie jak Bestyjeczka: klimat zdjęcia B&W jest niesamowity, trochę mroczny, trochę niesamowity...ale b. mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails