Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

poniedziałek, 8 marca 2010





















Tak więc już po Targach czy Gali Ślubnej.
Bardzo dziękuję tym dziewczynkom, kobietom,kobietkom-jak kto woli za słowa wsparcia.Jak wiadomo każde miłe słowo wzmacnia i dodaje skrzydeł,
jest nie ocenione.Tak było i tym razem.>Niejednokrotnie gdy uważałam ze czemuś nie podołam- wówczas mama wzmacniała we mnie poczucie wewnętrznej siły,wartości.
.Teraz tez potrzebne było wsparcie i bakcyl odwa
gi.

Jeszcze raz bardzo,bardzo!! dziękuję za to ze jesteście i gościcie u mnie.
Zapraszam o każdej porze....dnia i nocy...
....i kilka fotograficznych wstawek z imprezy i szybkich przygotowań...




Tak więc kolejne -inne doświadczenie za mną.Wzbogacające,wzmacniające..miłe..etc..
Bogu zaś dziękuję za pomysły jakie mi podsyła..
.

6 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że Twoja wystawa była reto - romantyczna !!!
    super !!! Takie lubię najbardziej ;-)
    Może zaprezentujesz nam więcej fotek ???
    P.S. Kwiatek doszeł i jest super !!!
    Jutro zamieszę go w poście.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. czaaaaadddddd!
    piersza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obiektywnie rzecz oceniając stoisko bardzo orginalne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Przepięknie to wszystko wygląda!!!
    I fantastycznie jest, jak kocha się to, co się robi. W Twoich oczach widać, że do tego jestes stworzona, powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę:) coś pięknego, prawdziwa sztuka! wielkie gratulację i podziękowanie za wiosenną inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!:) Bardzo podoba mi się kompozycja z walizkami, ma urok minionych lat dzięki tymże akcentom starociowym. Jest niebanalna. I w końcu mogliśmy zobaczyć Cie w całej okazałości!:) Bardzo mi kogoś przypominasz:)Kogoś znanego:)
    Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails