Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

czwartek, 27 maja 2010

Tym razem dekoracje w kolorze słońca.
Jeszcze z początku miesiąca.
Jako że Pani Młoda miała pięknie brzmiące ptasie nazwisko-stąd ten kącik i ta klatka...



Moja interpretacja fotograficzna tegoż dnia..





Kielichy -trochę inaczej..



Troszkę plenerku..



Trochę sesji studyjnej.
Bardzo przemawia do mnie klimat retro
.




Szczególnie dziękuję za Wasze odwiedzinki-serdeczne pozdrówka ślę.
ps.W tym tygodniu znów inne kolorki.
.

10 komentarzy:

  1. Pięknie przedstawiłaś swoją pracę a zarazem to co z Twojej duszy w niej oddajesz!!!!Zdjęcia przesliczne, pomysł z klatką przedni:) No i fotka z obrączkami na klamerkach mnie osobiście wzruszyła:) pozdrawiam cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś żółto-słoneczna sceneria fsntastyczna !!!
    Pierwszy raz taką widziałam !!!
    Pomysł z klatką super !!!
    A fotki ze studia ekstra, chyba sama się u Ciebie zapiszę na takie retro ;-) stylizacje ...
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Plener zrobiony super i te klamerki z obrączkami natomiast dekoracja z "dusza" :)
    i Pani Młoda wygląda "oszałamiająco" w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga piękna dekoracja z żółtymi tulipanami,kącik z klatką super,
    Obrączki na żółtych klamerkach fajny zabawny pomysł.
    Zdjęcia i aranżacje fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, słoneczka prosimy jak najwięcej... Tulipany są naprawdę piekne, nie mówiąc już o ogólnym wystroju.. Zdolna bestyja z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie.Wszystko tak do siebie pasuje.nawet druhenki mają żółciutkie sukienki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, zaniemówiłam z wrażenia, masz wieeeeeeeeeeeelki TALENT!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem pod OGROMNYM WRAZENIEM!!!
    Sesje i aranzacje przecudowne.
    Masz talent.
    Goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako Pani młoda się wypowiem.... Jakbyś Agusia takiego talentu nie miała to byś mojej sali nie stroiła! Wiedziałam kogo brać....;););) Czekam na te cudne zdjęcia teraz! Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie z klamerkami! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails