Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

niedziela, 30 maja 2010

Teraz mogę już pokazać moje tworki-wytworki.
Naoglądałam się zakładek robionych przez dziewczyny- i postanowiłam sama coś zdziałać .Co prawda było to jeszcze wczesną wiosną -bo teraz już kiepsko byłoby..

Angielska tapeta i różne sznureczko-włóczki..






Dopadło mnie zapalenie oskrzeli-jednak o łóżku mogę sobie pomarzyć...

Owe zakładeczki były prezencikiem dla dziewczyn które zgłosiły się do zabawy.
Mam nadzieję że dotarły.Póki co wiem tylko że dotarła do Cyrylki.

Oczko puszczam do każdej z Was z osobna-
zwłaszcza do moich Drogich Komentatorek!!
!!!

8 komentarzy:

  1. Kochana Moja Agusiu!:*
    Dziękuję CI OGROMNIE z całego mojego serducha za ogromną niespodziankę jaką mi sprawiłaś! Trafiłaś w niesłychanie stresujący okres w moim życiu i przesyłka od Ciebie była przemiłym przerywnikiem dla mnie w myśleniu o tym wszystkim! To był piękny gest z Twojej strony!
    Jestem zachwycona zakładeczką i kwiatuszkiem i już wykorzystuję i jedno i drugie!:-)))
    No i oczywiście bardzo, bardzo Ci mocno dziękuję! Tulam do serca i ściskam mocno!
    PS coś mi skrzynka wariuje od paru dni, nie mogę wysłać maila żadnego:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie tez dotarło, i jak najbardziej sie przydało do najnowszej lektury przed snem ;)
    Przepraszam że wczesniej nie dałam znać, ale ostatnio mam "sajgon".
    Pozdrawiam cieplutko i wracaj do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kochana kolorowy zawrót głowy !!!
    Śliczne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodkie, pastelowe i sliczne! Kuruja si Aga i wraxaj do zdrowia:)
    Sciskam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak moja zakładeczka jest w użyciu :-)
    Zdrowiej Aga :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z ta tapetą! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co w Tobie "drzemi" Kobieto masz tyle pomysłów i realizacji! Cały czas mnie zaskakujesz czymś nowym.
    Ps. raz pomyśl o sobie i zadbaj o swoje zdrowie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Aguś niech Ci zdrówko szybko wraca!!!A zakładki takie kobiece lekkie i romantyczne...pasujące od Ciebie!!!Pozdrawiam Cie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails