Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

niedziela, 14 lutego 2010

bibeloty

..Czy to jest przyjaźń czy to jest kochanie?
A może układ?
Nieważne .
Różne są zapatrywania,doświadczenia ,wyznanie
-ważna jest przyjaźń ,zrozumienie,dialog-a nie monolog..pozytywne uczucie itp



Był czas gdy buntowałam się przeciw temu Świętu-że to zbyt zamerykanizowane.Jednak dostając dowody sympatii,wypadało odpowiedzieć i tak się wciągnęłam.














To nie sztuka być wesołym
Kiedy szczęście tryska
Ale mieć wesołą minę
Kiedy serce ściska


Miłość to słowo piękne i czułe
Miłość na świecie wiecznie trwa
Miłość to rozkaz zakochanych

Lecz czy możesz ją dać?Jak fiołek wśród ukrycia
Ożywiony tchnieniem wiosny
Tak Ty każdy moment życia
Miej szczęśliwy i radosny
Nie zawsze bywa smutne oblicze
Gdy się rzęsiste łzy leje
Czasem w życiu łamie się życie,
A usta nadal się śmieją



..tak więc możemy nie akceptować tego symbolicznego Święta zwanego dniem zakochanych,jednak jeśli wyzwoli on pozytywne emocje w jakichś zatwardzialcach -to będzie osiągnięty pozytywny efekt.

Adam Asnyk

Uwielbienie
Umarły jeszcze będę wielbić ciebie
I nie zapomnę pod ziemią, czy w niebie,
O twej jasności --

Boś ty mi była nie próżnym marzeniem,
Nie bańką zmysłów tęczowej nicości,
Lecz byłaś ducha ożywczym pragnieniem
Wiecznej miłości!

Nie otoczyłaś mnie pieszczotą senną,
Ani też falą spłynęłaś płomienną
Na pierś stęsknioną,
Nie wprowadziłaś mnie na róż posłanie,
Gdzie tylko ciała w upojeniu toną,
Lecz mi piękności dałaś pożądanie,
Moc nieskończoną.


Można by zagłębiać się w niezliczone liryki i wiersze o miłości..
jednak życzę Wam wspólnie spędzonego razem czasu
w wybranej scenerii,miejscu...
przy lampce wina ,
blasku świecy ,
w takich sytuacjach bycie razem jest najważniejsze..
....fajnego Święta Walentynek życzę!!

2 komentarze:

  1. Przesyłam życzenia ogromu miłości-nie tylko na walentynki:)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przytulańce.Bardzo miło jest tu u Ciebie goscic -nawet tak po cichu,bez szemrania.Jestem tutaj codziennie gościem.Pozdrawiam .Sabina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails