Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

niedziela, 11 marca 2012

Strona tytułowa księgi gości i kartka od Madzika

Dzięki Madzikowi http://madzik-scrapuje.blogspot.com/" >która obdarowała mnie wywijaskami ozdobnymi. mogłam podskrapować sobie stronę tytułową mojej księgi gości.Byłam zachwycona tymi wywijaskami.Nie miałam z nimi jeszcze do czynienia.Żałowałam że dokleiłam te metalowe a'la kwiatuszki ale cóż.Gdy chciałam oderwać zostawała już plamka.Musiałam wiec odpuścić.
Nadal nie przejżałam wpisów do księgi choć bardzo mnie juz kusi .Babska ciekawość po prostu.

Ta wspaniała kartka -którą jestem zachwycona dotarła właśnie od Madzika-świetnego człowieczka!!!!obdarzonego ''noskiem''skraperskim.Niezwykle mnie cieszy ten gest.Do tego pięknie ujęte w słowa życzenia.Radość ogromna.Życzenia wycisnęły mi łeskę z oka.
Także zostanie dołączona do Mojej księgi gości.
Dzięki Madzik -zwłaszca za to ze jesteś!!!!


Witam Nowe obserwatorki.Ukłoniki.
Dzięki za to ze odwiedzacie mnie
i pozostawiacie czasem ślady.
Miłego wieczoru niedzielnego-aga
Related Posts with Thumbnails