Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

sobota, 1 października 2011

moje ukochane jesienne klimaty

Doceniam czas ''wolny''.Taki dla siebie dla domu,dla dzieci...
Tak jak dzisiaj...

Co prawda w niewielkiej ilości -jednak powstały dzisiaj naleweczki
z winogrona i śliwek.
W planie jutrzejszym z dzikiej róży.Właśnie przemrażam głóg.
Tak sielsko dzisiaj....u mnie..



fOTY DO KOPIOWANIA
W takim sielskim klimacie lekko przerobiłam fotki dla was.
Można kopiować.Mam nadzieję że przydadzą się ...Może ktoś podesle info jak je wykorzystał...Byłoby ekstra.




WITAM SERDECZNIE nowe obserwtorki i osoby które ujawniły się w mych progach.Pozdrówka ciepło-jesienne dla komentatorek i gości.
Pozdrówek ciepłych mocccc!!!!i słonecznej niedzieli-aga

ps.oczywiście zapraszam na candy

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście sielsko dziś u Ciebie;-)
    Lubie takie klimaty.
    Proszę o przepis na nalewkę z dzikiej róży.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję za powitanie..hihihi...myślę,że wykorzystam...bo są takie piekne..moje ukochane jesienne klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesiennie u Ciebie dzisiaj... pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna malownicza dekoracja.A gdy zobaczyłam orzechy....hmmmmm muszę je koniecznie kupić,aha no i przepisik na tą naleweczkę poproszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, Aguś ale foty !!! Piękne:) Cudny klimacik dzisiaj u Ciebie, może wpadnę na kawkę :D:D ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, a ten dziadek do orzechów.... cudo!!!!!!

    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orzechy i winogrona - nie pozbyłabyś się mojego młodego, dopóki by wszystkiego nie wyjadł :-) Prawdziwa sielanka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails