Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

wtorek, 11 października 2011

Wyniki Candy

Dzięki za odwiedzinki i zainteresowanie ogłoszoną zabawą.
Starsza córcia wylosowała Bestyjeczkę do której powędrują cukieraski.

Natomiast druga  córcia także chciała mieć swój udział i  ciagnęłła los
.(jak mówiła "bo ona tez musi")Tak więc mamy drugą osobę do obdarowania.
Mam nadzieję że  będzie  niespodzianką dla Agnes.
Dziewczyny proszę o adres na maila.



Dzięki za wspólne spotkania!!!!!!!!!!-aga

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnionym... pozdrawiam Ciebie Ago i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym. Ciekawe, kiedy przełamię mojego pecha w losowaniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn!I dzieki za zabawę!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko ostatnio zaglądam do bloggera a tu TAKA NIESPODZIANKA czekała na mnie :-) Ale sie cieszę
    ! Podziekowania dla łaskawych małych łapek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam farta! Gorące buziaki dla córci, która mnie wylosowała. Jestem absolutnie zaskoczona i mega się cieszę. To dopiero niespodzianka. Super!
    Uściski dla wszystkich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, przegapiłam jakies candy. Czy sie zapisywałam??
    Nie pamiętam.
    Aga - jakie ozdoby miałas na myśli - z plastiku? Poza tym nie wiem - czy już szaleć z choinką. Pewnie świąteczne rzeczy jeszcze będziemy robić do przedszkola, teraz chciałabym cos uniwersalnego. Uszyję chyba ludziki ze skarpet i rajtuzek Miśka ;o))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails