Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

wtorek, 29 marca 2011

Wiednia -cz2 i trochę Krakowa

Obiecany ciąg dalszy spaceru po Wiedniu i trochę Krakowa.
Mój komentarz jest zbędny.Byłyby w większości ochy i achy...
Chylę czoła nad ludzka pomysłowością,kreatywnością.














A Kraków ma tez klasę ...och od lat utwierdzam się w tym przekonaniu...
No same zobaczcie.

Almi decor

Teraz zabrzmi to trochę nie-skromnie.Otóż wszędzie widoczne są teraz gałęzie ,patyki wykorzystywane w dekoracjach.Gdy zaczęłam moją przygodę z dekorowaniem kilka lat wstecz ,nie było chętnych do stosowania takowych elementów.
Teraz szał zaś......


To tak kilka wstawek dla oka i zmysłów Waszych.
Mam nadzieję iż spacer był inspirujący-aga

10 komentarzy:

  1. O piekne wystawki :)
    mnie ujął ten wazon, z czego zrobione sa te slimaczki?
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wystawy i nowe kolekcje.
    Zainspirowały mnie jajka zwisające w dół:)świetny pomysł na najbliższe święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniałą wyprawę :-) miło spędziłam czas oglądając Twoje fotografie.
    Zachwycają mnie gobelinowe cudeńka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, ach, oh .....Swietne djecia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki królewskie
    podoba mi sie witryna Chanel prosto i elegancko.
    ja tez używałam gałęzi i konarów do dekoracji,

    OdpowiedzUsuń
  6. Drażnisz oczy, kobieto :-)Co jedna wystawa, to ładniejsza.
    Buziole wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jakie cuda pokazujesz nie mogę oderwać wzroku...no szok!!!Miałaś świetną przygodę!Pozdrawiam i idę dalej oglądać:)Dzięki serdecznie za gratulację:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely blog!
    take care,
    Rosa

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja z przyjemnością zostawię tutaj swoje "ochy" i "achy". Tak po dziesięć każdego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak szkoda, że nie udało mi się pojechać... ;-( Przynajmniej mam namiastkę na Twoim blogu! Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails