Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

niedziela, 20 marca 2011

Klucze

Klucze -złote ,choć nie ze złota w ręce wiosny oddam....
Ileż może nas jeszcze zwodzić.?????
Rozmiarem do wyboru....
Tylko chęci muszą być...



Wiosno zawitaj więc wśród nas...
Jeśli tak dalej będziesz nas zbywać -dopadnie nas deprecha....
Słońca ,zieleni-'pałera'- trzeba nam.
                                                           Zaklinajcie ze mną...oki..?????????

18 komentarzy:

  1. Oj, zaklinam, zaklinam i na razie nic :(. Ale może na te fantastyczne klucze się skusi Wiosenka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaklinam... na klucze, a może na ten domek!!!
    Żadnych deprech... a sio!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A może to inaczej Aguś zrób ;-) Zamknij panią Zimę a potem dopiero otwórz pani Wiośnie ;-)Przynajmniej u mnie śnieg padał jeszcze wczoraj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. u kmnie juz jest, na pewno zaraz dotrze do Polski...
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie sie udalo! Dzisiaj swiecilo pieknie slonce! Tak po raz pierwszy prawdziwiw poczulam wiosne i ... wyslalam ja do Ciebie! Daj znac, kiedy sie pojawi.;O)

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty!!!
    Przyjdziesz jutro????? Już czas.
    My mamy marzannę, ale taka ładna, że żal topić ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jutro pierwszy dzień wiosny :) jak Ty ją tak zachęcasz i zapraszam to na pewno niedługo przyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro już na pewno przyjdzie ;-))) W kalendarzu jutro pierwszy dzień wiosny, choc i pogoda ma byc bardzo wiosenna. Miejmy nadzieje że sprawdzą się przepowiednie;-))i będzie już ciepło i bez opadów śniegu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze troche i bedzie :-)).

    OdpowiedzUsuń
  10. zakliiiinammmmmmmm ;-)
    ps. piękne kluczyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Doczekamy się...ja dzisiaj zrobiłam zimie Pa!Pa!...i witaj wiosno! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły pęk złotych kluczy. U mnie chociaż mroźno, słońce świeci pełną parą !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna u mnie zawitala terminowo:-)
    Klucze sa swietne, lubie taka dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne klucze!!!!

    Dołączam się do grona zaklinaczek, u mnie dziś pochmurno i chłodno....

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To przekręć takim kluczykiem drzwi od Wiosny i sprawa załatwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, wiosna jest, ale troche marznie rano jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie śnieg, skrobanie szyb co rano...ech wiosno, wiosno...zaklinam cię..

    OdpowiedzUsuń
  18. Aguś już jest wiosna dzisiaj widziałam pierwszego motylka!!!!!)A twoje klucze urocze!!!!Buziole!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails