Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Sesja w śniegu

Zimowe sesje mają specyficzny urok...
Od bieli wszystko się pięknie odbija.Zwłaszcza kontrasty.
Prawda?....










Śnieg był miękki ,wiało jak licho ,rzeczy zapadały się w śniegu .
Jednak i tak na długo zapadnie mi w pamięci wirujący szyfonowy szal ....odbijajacy sie od ''morza'' śniegu.Ubustwiam takie momenty.
Ulotne jak wiatr....ale ryja się na długo w pamieci mej.

Chciałam zamiescic posta wczoraj,jednak komp szalał.Sadziłam ze straciłam posta.Na szczęście zapisał się.

Niemniej spóźnione ,jednak serdeczne zyczenia moim imienniczkom-wszystkim zagladajacym do mnie Agnieszkom ślę.Moc pomyslności także dla goszczacych w tych progach
i dobrego poniedziałku Wam zyczę-aga

24 komentarze:

  1. Fajna taka śniegowa sesja;-)
    Serdeczności imieninowe ślę.
    Udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. super sesja.
    niebeiski świetnei kontrastuje z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga-piękne zdjęcia!!!!
    A u nas juz nie ma nic sniegu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna... dla mnie doskonałe zdjęcie z ramą... ma to coś co lubię... nienazwane...
    Wszelkiego dobra imieninowo ślę, pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie zimowa sesja. Ciekawy kontrast.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Te niebieskości na śniegu są mega! Do tego ten mały smaczek w postaci pomarańczy. Super to zrobiłaś Aga.
    Buziaki:*
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej przez te babcie i dziadki i przez urodziny Daniela - zapomniałam o Agnieszkach ;o))
    Wszystkiego naj, spełnienia marzeń dotyczących rodziny, pracy i domu. Buziaki posyłam

    A sesja piękna. Pamiętasz ślub mojej siostry - w styczniu 2007? Zielono jak na wiosnę było ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz są pary które pamięta sie przez lata.A Waszą rodzinkę mam w pamięci na dobre.Miło zawsze wspominam.!!!!!!!!!Buźki

      Usuń
  8. piękna sesja...a młodzi z tym szalem na wietrze wygladaja bajkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ah jaki piękny klimat i jakie boskie fotki!Świetny kontrast....biel i błękit!Buziaki i imieninkowe serdeczności zasyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ! No i coś czego zazdroszczę - ŚNIEG! U mnie nie mam co liczyć na to że spadnie. Duże buziaki i wszystkiego naj naj lepszego z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
  11. ujęło i zaczarowało mnie przedostatnie zdjęcie:) pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sesja. Ten błękit wygląda fantastycznie. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś Tobie też wszystkiego najlepszego ( po raz pierwszy w styczniu a po raz drugi w kwietniu ) !!!!!!!!!!!!!!
    Sesja wspaniała, sama bym taką chciała ;-)))))
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś niesamowita:) cudna aranżacja :)
    judyta

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sesja i jakie piękne zdjęcia. Para młoda musiała być zachwycona efektem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Tak bajkowo !
    A ten niebieski ... rozmarzyłam się.
    Pozdrówka z Łąkowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się zdjęcie białych kwiatów w piałym puchu. Każda biel jest inna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sesja, bardzo artystycznie:) Zdjęcie z obrączkami przykuło moją uwagę szczególnie mocno, jako, że sama po ślubie jestem 2,5 roku i kilka lat w styczniu minęło odkąd jestem z moim M. i szczególnie mocno moje myśli wędrują w kierunku takich klimatów:)
    Urokliwie bardzo u Ciebie Aguś i nastrojowo:)
    O imieninach Agnieszek nie wiedziałam,ale dołączam do życzeń spóźnionych:) W moich kręgach raczej obchodzi się tylko Urodziny:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawda, piekna sesja. Podoba mi sie rama powieszona na galezi.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na sesję, fajnie podobierane rekwizyty.

    Mr. Gugu & Miss Go, młoda marka odzieży streetwear’owej, już niedługo zaprezentuje same nowości! Po rewelacyjnej sesji zdjęciowej na stronie http://www.mrgugu.pl/ pojawią się m.in. zupełnie nowe koszulki! Zapraszamy do odwiedzania, oglądania i wybierania czegoś dla siebie 
    http://www.mrgugu.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails