Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

środa, 27 stycznia 2010

nalewka aloesowa




...tak więc na Targach byłam -próbowałam się czymś zachwycić,ale próbowałam .Kilka fajnych zdjęć zobaczyłam ,jednak wystrojów niewiele.Wkurzała mnie nachalność z jaką wciskali niektórzy wizytówki.Ceny też nieadekwatne do naszego rejonu.Kilka fajnych wiązanek . Z kolejnymi kolczykami jednak wróciłam.Nieraz zastanawiam się czy nie za wiele wymagam-jednak lubię coś nietuzinkowego,innego.W ciągu 1tygodnia spotykam kilka par młodych-często bardzo fajnych,wiele osób jednak boi sie wyjść przed szereg,woli normę, za co nie można - absolutnie negować.Uważam iż różne ,odmienne- mieliśmy warunki rozwojowe, rodzice mieli różne mentalności, zasobności portfela i co często podkreślam na różnych ludzi w życiu natrafialiśmy ,co nie jest bez znaczenia a wręcz uważam że jest to niezwykle istotne.Przygotowuję się do jutrzejszego wystroju,pakuję ,segreguję-gdyż wiele trzeba zabrać.
Wczoraj zaś zrobiłam nalewkę z aloesu-niezwykle dobroczynnego działania oczyszczającego z aloesu.O właściwościach aloesu nie trzeba nikogo przekonywać.Podaję przepis może ktoś skorzysta.
Przepis na nalewkę aloesową -od Madzi
1butelka wina bycza krew
1,5szkl.aloesu
1,5szkl.miodu
Wymieszać razem łyżką drewnianą.Zakorkować do ciemnych butelek na 2 tygodnie.Pić po 1 łyżce rano i wieczorem.Można podawać nawet małym dzieciom.Aloes w zimie nie powinien być podlewany przez miesiąc -a latem przez 2tygodnie .

2 komentarze:

  1. Bardzo interesująca naleweczka:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, dobrze Pani wie że każdy ma swój styl i każdy mierzy wg własnej miary..wiec proszę się nie oceniać surowo. To że Pani wiele wymaga, można uważać za coś kreatywnego, wyjątkowego, niecodziennego - cieszy mnie to że są ludzie którzy chcą czegoś więcej - szukają w rzeczach jakiegoś odkrycia:)odkrycia na nowo i życzę Pani ciągle takich odkryć, proszę się nie zniechęcać i wymagać śmiało od siebie i od innych (oczywiście w granicach rozsądku;))
    Jeśli chodzi o nachalność ludzi to tu proszę o wyrozumiałość to jest biznes i z tego ludzie żyją.
    Życzę powodzenia i przyjemności z pracy w jutrzejszej dekoracji:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails