Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

wtorek, 27 maja 2014

Kuchennie...

Dzięki dzisiejszej burzy -owy regalik doczekał się odfoliowania.Nawet święta stał w owym ubranku.Być może zrobiłabym to wcześniej jednak biłam się z myślami czy go przemalować by pasował do kredensu...Z drugiej strony nie chcę przemalowywać szatkownicy ,chcę by została taka naturalnie tylko oczyszczona. Przed spaleniem uratowałam ku swej uciesze a'la szufladkę ,która to bardzo pasi mi na razie w tym miejscu.Póki co ani szafka ani szuflada nie są
potraktowane na razie woskiem ...Nabieram przekonania na ten czas by zostawić je bez przemalowywania...Na dobrą sprawę taki stan rzeczy nie gryzie się z 'białym' kredensem.







W domu ostatnimi czasu nie wiele zrobiłam .Przesadziłam i nasadziłam za to dziesiątki traw  i krzewów.Przeniosłam z mamą w ciągu jednego dnia 5ton kamyczków...zasypując czarną folię pod krzewami.Teraz sprawdzam wciąż czy pokazują się nowe listki w nasadzeniach.Zanim będzie widać efekt wzrostu muszę czekać przynajmniej rok...No cóż..nie mam innego wyboru...
Udało mi się -zupełnie przypadkiem wyłowić w angielskim składziku -szmateksiku  takowe obrazki które mogą działać pobudzajaco na kubki smakowe .Bynajmniej do mnie przemawiają.
Jednak w związku z tym że nadal  nie ma okapu  nie mogą zawisnąć w docelowym miejscu.No chyba że zmieni mi się ... wersja ich umiejscowienia.
- a tego nigdy nie wykluczam..

Tymczasem dzięki za wspólny czas....pozdrawiam ciepło-aga

17 komentarzy:

  1. Ale ci powstał świetny kącik!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem całości, świetnie wszystko pasuje i ten klimat:)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. ... przepięknie urządziłaś ten kącik ... ile tam skarbów:) do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzęt już jest! Teraz trzeba szatkować i udeptywać! :)
    Zapraszam do siebie na książkowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dekoracja :)
    A może jednak się skusisz na biały wosk? Z jednej strony zostałoby widoczne ładne drewno z pięknymi słojami, z drugiej strony stanowiłoby takie naturalne przejście między surową szatkownicą a bielonym kredensem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze jestem pod wrażeniem twoich aranżacji :) Jak ja chciałabym mieć tę umiejętność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga masz dar tworzenia jedynego w swoim rodzaju "klimatu", bardzo mi się podoba ten zagracony kącik, jest na czym oko zawiesić....a w tle wypatrzyłam świątki we wnęce - umknął mi widocznie jakiś post z ich prezentacji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne te kuchenne dodatki! Dodają kuchni smaku i klimatu. Ja nie mam tyle odwagi aby tak dekorować dom.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuć choc kilka elementów aby była bardziej Twoja!!!

      Usuń
  9. Aguś jesteś jedną z największych łowczyń wspaniałych skarbów przeszłości :) Kącik wygląda zjawiskowo !
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Och-Dziękuję...Zbzikowałam trochę na ich punkcie.-skansen w domu to całkiem fajna sprawa.Wiadomo -co kto woli....ale jak wiesz na carbudach tez poszalałabym ...Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. ......a w życiu Aga!!!!! Ja bym w życiu nie przemalowała, nie zawoskowała. Co za dużo to nie zdrowo...Każdy ma swój gust się rozumie ale wszystko na biało to ja nie wiem....że tak sobie pozwolę- nie w naszym stylu :):):) Jest sielsko i po Twojemu. Jak by mi ktoś powiedział- nie maluj - to bym przemalowała hahahah ale poczekaj posłuchaj argumentów. Graciory super teraz na nim wyglądają - idealnie wręcz, fajnie się to komponuję z cegłami kolorem drewna i tymi świątkami w tle....ja bym go jeszcze odrapała. Poza tym jak pewna nie jesteś to zostaw-zdążysz trzy razy przemalować.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny klimat, teraz wygląda świetnie, ale przemalowany tez będzie ok. Teraz jest bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie klimaty ,normalnie czuję się jak w czasach dzieciństwa u babci ,cuuuudnie po prostu cuuudnie!!!!!!
    Regalik skradł moje serce ,jest po prostu idealny :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny kacik wyczarowalas:) regalik cudo; ja zdecydowanie zostawilabym go taki jaki jest :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails