Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

wtorek, 15 listopada 2011

wokół stołu -c.d.

Z cyklu wokół stołu -ciąg dalszy.

W przeźroczystym szkle wszystko dobrze sie prezentuje.Dlatego tak lubię takie czyste szkło.Pasuje do wszystkiego .Nie zobowiązuje.Dlatego też często kupuję je na prezenty.Bo nawet jesli ktoś ma inny styl -szkło zawsze się pięknie wkomponuje.
Obawiałam się że orzechy w szkłach nie sprawdza się przy dzieciach.Że będzie to bardziej walor dekoracyjny.Jednak przeciwnie ,na razie super się sprawdzają.

Pan małż narzeka że paluszki ''zwietrzały''.No bo bez przykrycia ...Wiadomo.
Teraz w szkle zamkniętym -nie zwietrzeją.Polecam Wam również.
Udało mi sie dostać za grosze fajną kryształową pokrywę.Idealnie dopasowała mi się do wybielonego pucharku.Tak więc ciasteczka tez nie tracą na świeżości.He hee..



Miłego dnia Wam życzę i dzięki za spotkanie, za wspólny czas.aga

19 komentarzy:

  1. Fajny klimat na jesienne wieczory :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Aguś, dziękuję, dotarła, miałam podziękować oficjalnie na blogu, ale coś nie mogę się dobrać do zdjęć z aparatu :-( Uściski wielkie i jeszcze raz serdeczne podziękowania. Aś.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..a w temacie - do do szkła masz rację, wpasuje się w każdy styl i z orzechami wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kompozycje Agnieszko!
    sciskam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację szkło pasuje do wszystkiego!:)Stół ubrany pięknie!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie :) Też bardzo lubię szkło. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze ciekawe zdjęcie pokazujesz , lubię je oglądać ...//

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Miko sprawia (ma taki dar), że paluszki nie zdążą zwietrzeć ;o))
    Cudne dekoracje -ja się zainspirowałam...
    Tylko przy moich dzieciach....... musiałabym miec stół na wysokości 1,5 metra ;o)
    P.S. Mniej więcej na wysokości moich oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię szkło, najbardziej dlatego, że wszystko w nim widać. Gdy coś trzymam w puszkach czy pudełkach natychmiast o tym zapominam. Muszę mieć wszystko "na oku" :)

    Urocze aranżacje :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do walorów szkła zgadzam się w całej rozciągłości - pozdrówko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szklane aranżacje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie uchwycony klimat prostych rozwiązań.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie szkalane wariacje i ja uwielbiam. Swietnie sie prezentuja.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHAM SZKŁO..TWOJA KOLEKCJA JEST PIEKNA:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam szkło.
    Twoje zdjęcia sa takie ślicznie i inspirują.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to bym takiego orzecha zjadła :)
    Ślemy buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkła i szkiełka wszelaki to najlepsze dekoracje, kiedy można w nie "schować" różne dekoracje ;-)
    Ciepło i klimatycznie u Ciebie !!!
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails