Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kompozycja adwentowa...

Kompozycja adwentowa 2014r.Bardzo zbliżona w formie do roku ubiegłego .W tworze z betonu-jak ktoś ma chęć spróbować  cuuś takiego stworzyć może zajrzeć tutaj.
Natomiast inna kompozycja z 2011r.równie myślę skromna w swej formie  do zobaczenia tutaj


Ostatnio dorzuciłam kilka tarcz zegarowych.

Pozdrawiam dzięki za Wasza obecność ,zaWasze słowa-aga
ps. Następnym razem pokażę (z poślizgiem  ) kalendarz adwentowy. -aga

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem świetna, te zegary ogromnie mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... przepiękna ... uwielbiam, taką surową prostotę betonu ze szczyptą vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, lubię to Twoje surowe piękno, chociaż ciepełka Ci nie brakuje :-)
    Dzięki za mobilizację, jestem juz blisko, jutro po jutrze coś wyprodukuję, zdjęcia mam tylko coś tekst mi nie idzie :-) najwyżej będzie bez tekstu :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna prosta forma i całkowicie Twoja :):)
    pasuje wszystko pięknie pasuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Z czego robiłaś naczynie?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails