Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

środa, 12 czerwca 2013

kompozycja z patykami w metalowej donicy

Bardzo ,bardzo lubię wkomponowywać patyki do różnego rodzaju bukietów.
 Tak było i tym razem.
Zanim bukiet opuścił moje progi z lekka został obfocony.
 Szkoda mi że sporo kompozycji poszło w świat a nie zarchiwizowałam sobie.
No cóż.
..czasem sie nie da ogarnąć wszystkiego ... A ten prezentuje się tak....




Pozdrawiam i przypominam chętnym o   moim   candy.   -aga

11 komentarzy:

  1. Super jest. JA nie oddaję nikomu swoich prac, dopóki nie sfotografuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ale jak mogłoby być inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kompozycja!Wartością dodaną prowadzenia bloga jest dla mnie fakt,że więcej fotografuję i zatrzymuję obrazy...

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany trzeba mieć talent do takich kompozycji . Cudna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Świetna kompozycja,masz kobietko wyczucie.Tylko szkoda tych nie obfoconych bo na pewno były bardzo ciekawe
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń

Related Posts with Thumbnails