Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Carving

Carving.
Czem on jest?
To sztuka rzeźbienia w owocach i warzywach.
zapewne większośc z was to wie,jednak tak informacyjnie...
Nie pokazuję gotowego stołu ,tylko tak od ''kuchni''krotka foto relacja.
Stoly w wydaniu p.Darka widuję dość często.Jednak pamiętam gdy kilka lat temu zobaczyłam po raz pierwszy Jego mistrzowski stół...





Luknijcie na You Tube-może ktos się pokusi popróbować.??
http://www.youtube.com/watch?v=gIAW_RgL6pA

Precyzja ,pomysł ,odpowiednie nozyki(nie za tanie) -ale jaki wspaniały efekt.
Myślę ze z rzodkiewką poradziłybyśmy sobie-prawda?

Spokojnych snów i do miłego nastepnego' luuka 'u mnie lub u Was .-aga

13 komentarzy:

  1. Mamy tu kogoś takiego w okolicy? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe czadzior !!!!
    Ma Chłop zacięcie hi hi hi bo i dobre noże !!!
    Zapraszam na Candy do Galerii Kaprys.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Szczerze podziwiam.
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał!Nie wiedziałam, że to się tak nazywa!Super!:)Buziaki Ci Aguś ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te dzieła sztuki miałam okazje raz podziwiać, na żywo, fascynujące, po prostu coś niesamowicie pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba carving, obojętnie w czyim wykonaniu. A arbuzy to już całkiem arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni temu poznałam dziewczynę która potrafi takie czary wyprawiać z owocami. Ma ogromną wprawę , w ciągu kilku minut powstają prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails