Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

środa, 21 lipca 2010

Kwiaty , kwiaty,..kwiatowo...
Czasem wystarczy 1 , innym razem lepiej zwielokrotniona forma.

I moja kochana siostrunia...

Choć kwiaty skończyłam robić nad ranem -a Ona dotrzymywała mi towarzystwa -nie widac niewyspania...


Córcia -jeszcze wiosenną porą, zainagurowała sezon kwiatowy we włosach...

To lato i zapewne nie tylko upłynie pod szyldem kwiatowym ...
,,Kwiaty we wlosach potarga wiatr.....''




Ostatnio wpadam tutaj na szybko by sprawdzić Wasze poczynania -jednak dzisiaj wstrzymuje krok

i pragnę serdecznie podziekować za odwiedzinki , zwlaszcza dziewczynom które pozostawiają ślad zwłaszcza :Adze z -kaprysneinspiracje.blogspot.com
-violcio11
-Basi-z -tupisze
-Atenie-z -drewnianej szpulki
-Adze-z -scieżka ku pełni
-Kalimonii-z -ceglanego kominka
-Bestyjeczce- z nowego domu w starym stylu
-Jolancie z -chatki puchatki
-Fuerto z -trzeciego pięterka
-Marii Par -z zielonego kuferka
-Jadze - z domu u jagi
- Cyrylli -ktora pokonuje teraz szlak do Compostello
-Dorze i Judycie

Pozdrawiam bardzo serdecznie również wpadających na moment podczas'' wirtualnych przechadzek''!!!!


ps.
W tym tygodniu same pomarańczowe wystroje soczyście i mam nadzieję efektownie!

23 komentarze:

  1. Piękne są te kwiaty.
    Najbardzej podobają mi się te czerwone.

    Z czego są zrobione?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. och...........jakie piekne, te czerwone wyszly zajebiscie ( sorry za slownictwo, ale nie moglam sie powstrzymac), sukienka zyskala o 100%. Tez bym je tak upiela. Cudo.
    Sciskam Twoje zdolne lapki:-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnioeszko urodziawa Kobietka z Twojej siostry !!!
    / Cieszę się że przesyłka zrobiła niespodziankę Tobie, chciałam żebyś zobaczyła jakie ładne kwiatki nauczyłaś mnie robić /.
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostra wygląda zjawiskowo !
    Mordka

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ozdobiona kwiatami wygląda niesamowicie i Twoja siostra w niej także. I te słodkie opaski z kwiatami...dlaczego nie mam córki?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja siostra wygląda jak prawdziwa Hiszpanka, jakby zaraz miała podnieść się z fotela i zaczęła tańczyć.. Postarałaś się widzę, jak zawsze, -kwiaty piękne!! Ale żeby do ran.....?... nie, to nie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka siostry piękna !!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for visited my blog.I am your newest follower, your have wonderful blog and such gorgeour works:))Greetings from Croatia, Biljana

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem powalona uroda.... no czyja? Siostry w sukni? kwiatow na sukni? sukni z kwiatami? mysle ze kazde z osobna nie dalo by tego efektu! Brawo,wykonawczyni tego pieknego dziela!

    OdpowiedzUsuń
  10. to bylam oczywiscie ja, ale z drugiego bloga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Suknia CUDO!!! Świetny pomysł i super kolor!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Aguś- Ty kwiatowa czarodziejko: czy to zzywych czy materiałowych zawsze coś piene zrobisz :-)
    Powiem Ci że siostra z tym bukietem na ramieniu wygląda cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kwiaty! I ukwiecona siostra także!:)))
    Ja jeszcze raz dziękuję za kwiatka, zakładkę już pokazałam u siebie ostatnio na blogu, kwiatkiem też się pochwalę!:)
    Jesteście z siostrą bardzo do siebie podobne:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna sulienka!!! Wyglada swietnie. Jeden kwiat nie zrobilby takiego wrazenia. Dziekuje za osobiste podziekowanie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajowy klimacik hiszpański :) pieknie, a pomysleć że tam jeszcze wczoraj byłam min 30C :)
    ps. zgłaszam reklamację do Pani Artystki w pominięciu mnie w podziękowaniu za "wielbicielstwo" a ja jestem "fanem" od zarania dziejów do "for ever" "

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam się do achów i ochów, bo zasłużone w 100 procentach.
    Przepienkie wyglada suknia z Twoimi kwiatami.
    Piękne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miało byc przepięknie.
    Przepraszam za literówkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochane bratnie duszyczki cieszy mnie ogromnie fakt Waszych odwiedzinek w moich progach-(powtarzam się wiem)-jednak
    ''drzwi zawsze otwarte ,o kazdej porze ...''
    Sprawiacie mi wielka przyjemność -więc czym chata bogata tym rada.

    Aga Konopka - kwiaty wykonane sa z materiałów atłasowych ,łatwo topiących się..
    Dorka nie ominęłłam Cię ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Siostra i córcia wyglądają rewelacyjnie!
    Piękne kwiaty!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Już raz oglądałam ta sukienkę i te kwiatowe dekoracje i nie zostawiłam komentarza!Śliczna kompozycja, ożywiła sukienkę i torebkę(ładną juz torebkę) i nawet ta brocha we włosach wygląda super. I siostra prezentowała się naprawdę oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails