Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

wtorek, 26 marca 2013

Drzwi w stylu vintage i kartki świąteczne w formie tagów

.Poniekąd fanaberia ale głównie marzenie mieć stare drzwi.
No i proszę.Jądac pewnego dnia samochodem zauważyłam przy remontowanym domu -skład albo raczej hałdę rzeczy a pomiędzy nimi drzwi i okiennice z ganku..W pierwszym momencie nie miałam odwagi ...jednak bez tego ani rusz...Koniec języka za przewodnika..Udało mi się zdobyć owe drzwi,które mają około stu lat.A jak wyglądały  wcześniej .
Skrobania moc ,jednak z mojego punktu widzenia i lubienia warto...sporo jeszcze pracy przy nich będzie ,jednak cieszę się że wreszcie zawisły.
Klamka na razie prawie uratowana w oryginale.
Zastanawiam się  nad tym czy ją doczyszczać z resztek farby-śmieję się że obdzierać z resztek histori.Juz wiem że opaski przy drzwiach sa za wąskie i trzeba je zmienić na szersze.
Obraz potrzebuje  solidnej oprawy -tak samoż te drzwi.Sa dla mnie jak dzieła które będą zamknięte  w ramach.


Kolejne zdobyte drzwi urody dyskusyjnej .Nie dało sie zczyścić wielu warstw  farby przy pomocy czyszczarki.W ruch musiały pójść skrobaki a przede wszystkim noże.Zawisną w dolnej części domu.
Aby przywołać namiastkę klimatu świątecznego zabrałam ze sobą prezent od MariiPar,
który idealnie komponuje z drzwiami w stylu vintage.
Tegoroczne kartki świąteczne w moim wykonaniu sa w formie tagów.Z jakiego źródła pochodzą  owe grafiki zapewne wiecie.Ja je tak zinterpretowałam...





Dziękuję za odwiedziny,wcześniejsze konwersacje w postaci komentarzy i wspólny czas.
Życzę Wam  miłego dnia i wyciszenia w Wielkim tygodniu-aga
(141244)

16 komentarzy:

  1. Odwaliłaś kawał roboty. To jest coś czego nie mogę przeskoczyć, nienawidzę zdzierania starych powłok...
    Tak więc szacun...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to zaraz sie zastanawiam, kto przez nie przechodził? :-) uwielbiam stare drzwi, są piękne.
    Kartki tez super.
    Trzymaj sie ciepło pracowita pszczółko!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja czekam, aż gdzieś spotkam stare drzwi do swojego domu. Twoje są przecudne Aguś.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, marzę o takich!!! Trafiło Ci się cudo i zadbałaś o nie pieczołowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było się namęczyć, stare drzwi wprowadzają odpowiedni klimat - fantastyczna sprawa! Twoja radość i duma w pełni zrozumiana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe te drzwi;-)
    Kocham takie klimaty.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, drzwi super! Podziwiam Cie pracusiu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję drzwi i wytrwałości !Efekt swietny!Liczy się dusza-we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrom pracy! Podziwiam i niecierpliwie czekam na końcowy efekt, bo zapowiada się wspaniale. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. sa piekne:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś ... no zaskoczyłaś mnie ... odpakowałam i oniemiałam ...dziękuję ! Dziękuję za pamięć i życzenia !!! Niesamowita jesteś.
    Radosnych ,cieplutkich , zdrowych Świąt Wielkanocnych życzę i moc serdecznych uścisków przesyłam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na ten świąteczny czas !
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Tagi bardzo mi się podobają. Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  14. Drzwi są w bardzo dobrym stanie! Uwielbiam odzyskiwanie takich cudeniek :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga drzwi świetne !!!
    Nie miałam wcześniej okazji (bo wiecznie czasu za mało ) podziękować za tagową karteczkę !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails