Nasze wnętrze to nasz dom,bo nasz dom to nasze wnętrze.



"Sztuka życia - to cieszyć się małymi szczęściami."

czwartek, 27 grudnia 2012

Tutorial-gwiazdka z rolek po papierze toaletowym

 Takie oto gwiazdki powstały u nas w tym roku...



 Tutorial-gwiazdka
z rolek po papierze toaletowym lub ręcznikach papierowych

Rolki po papierze toaletowym lub ręcznikach papierowych
pomalować farbką.Pociąć na paseczki 1cm lub 0,5cm .
A by utworzyć gwiazdkę potrzeba 10szt paseczków.
5 sztuk utworzy gwiazdkę -z 5 pozostałych wypełniamy wnętrza 'półkoli'



Można ozdabiać wedle uznania.
Pozdrawiam i życzę udanej kreatywnej zabawy.(moje dzieci były zachwycone).
Będzie mi miło jeśli przyda się wam kursik.
papatki-aga

(126153)

19 komentarzy:

  1. Kursik fajny, pewnie w następnym roku jak nie zapomnę to z Zuzanką wykonam. Pomysł na wieńce z papieru, przygarniam również. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł przyda się do dekoracji na Sylwestra, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. superowy kursik!!!! a jak wszytsko połączyłaś? na kleju tylko?
    Twoje dziewczynki sa rewelacyjne - będą miec po mamie zamiłowanie do sztuki i prac ręcznych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzik- tylko na kleju.Ułożyłam na kartce i skleiłam.dziewczynkom wyszły trochę nie równe-ale co tam...Buźki dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. słonko ty moje jak się ciesze ze piszesz jak ja uwielbiam te twoje literki czytać ;P buziam cie ciepło

    ps.a gwiazdki zrobię na pewno zrobię ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetny sposób na wykorzystanie "śmieci". Robiłam podobne z córką, tylko na nasz użytek to były kwiatki ;-).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dzieki chętnie skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, z przyjemnością skorzystam. Buziaki i serdeczności poświąteczne;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W oknie twojej kuchni -fajnie by wyglądały...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł. Wykorzystam w przyszłym roku.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie proste a jakie dekoracyjne :-)
    Kochana, najlepsze życzenia wszystkiego co piękne i dobre na Nowy 2013 rok!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mnie zażyłaś tymi gwiazdkami!Są super!Od tej pory zamiast wyrzucać rolki zacznę je zbierać!Pomysł naprawdę rewelacyjny i co najważniejsze prosty w wykonaniu!
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na twoje następne super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł na ozdoby świąteczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo.Tanim kosztem a jak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za pomysł , bardzo fajne gwiazdki , za rok też takie zrobię :)
    Chyba założę jakiś zeszyt z pomysłami do wykonania ?!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, szkoda że zauważyłem ten post dopiero teraz ale przyda się na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki jakby recyckling :) Szukam jakichś ozdób, żeby zamaskować mój kocioł co, ale nic nie mogę znaleźć... macie jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails